we have best swiss watch replica online. this famous www.watchescartier.to gives you maturity and successful feeling in every place you go. perfect watches forum watertight wristwatch famed environment. 2017 high end swiss automatic https://it.wellreplicas.to/ for sale. these pl.upscalerolex.to have attracted thousands of watch addicts. compared, best gr.buywatches.is increase is truly authentic and more often heavy-duty. these vsexdoll.com are not only perfectly authentic. valued progressed monitors need who makes the best carolinaherrerareplica.ru.

3D reklama

3D reklama, nebo-li prostorová reklama, umožňuje zviditelnit vaši firmu trojrozměrně v interiéru nebo exteriéru. Důležitost 3D reklamy se ve srovnání s klasickými médii stále zvyšuje a stoupá i podíl 3D reklamy na celkových investicích do reklamy.

3d-reklamaDo oboru 3D reklamy patří reklamní předměty a dárky – od kuličkových per, hrnků a tašek, přes reklamní textil, USB flash disky až po kalendáře a diáře, dále nápisy na tramvajích a jiných dopravních prostředcích, plastické reklamy, 3D písma a loga,  nosiče, poutače, stojany, nafukovací a světelné reklamy apod. Každý reklamní prostředek, který má třetí rozměr (prostor),  můžeme zařadit do 3D reklamy.

Firmy působící v oblasti 3D reklamy sdružuje v České republice Asociace třídimenzionální reklamy (A3DR). Z jejích stanov vyplývá, že třídimenzionální reklama je definována jako reklamní produkt mající tři rozměry, tedy výšku, šířku a hloubku. Patří sem proto velmi široká škála produktů přesahujících na jedné straně až do oblasti signmakingu a reklamního tisku, na straně druhé do segmentu souhrnně nazývaného POP nebo POS. Jako nosné odvětví 3D reklamy však chápeme především reklamní, dárkové a propagační předměty, které se dále opatřují brandingem zadavatele či propagovaného produktu.

Hvězda 3D reklamy

hvezda-3d-reklamyTo nejlepší z české 3D reklamy každoročně posuzuje Asociace 3D reklamy a další odborníci v rámci soutěže Hvězda 3D reklamy. V patnácti kategoriích se hodnotí především efektivita a dobrý nápad. Prostor je věnován také mladým tvůrcům 3D reklamy, kteří soutěží v kategorii Reklamní předmět 3. milénia.

Prostorová 3D reklama má velmi široké uplatnění a svým poutavým a zároveň decentním designem zaujme nejednoho zákazníka či potencionálního obchodního partnera.