Na této stránce uvadíme zajímavé ukázky z tiskové reklamy, rozhlasové reklamy, televizní reklamy a billboardů. Některé z těchto reklam získaly i významná ocenění v odborných soutěžích. Zároveň chceme ukázat i kontroverzní a zakázané reklamy.
Číst celý článek|Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Zajímavá reklama
Cukrářský spot na novou fabii si odnesl Zlatého lva z mezinárodního reklamního festivalu v Cannes. Ten je v reklamní branži stejně důležitý jako pro herce předávání Oskarů a pro sportovce olympiáda. Soutěžilo osmadvacet tisíc prací z celého světa.
České reklamky Cannes 2007 neoslnily. O lvy se přitom ucházelo rekordních 69 tuzemských prací. Uspěla jen agentura Mark BBDO. Se svou kampaní pro Pizza Coloseum, ve které poslíček obchází ve večerních hodinách konkurenční pizzerie a hledá hosta, který si objednal jejich pizzu, se probojovala alespoň do užšího výběru v kategoriích Promo a Media. Pokračování »
Číst celý článek|Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Škoda Fabia: nejlepší reklama 2007
Autopůjčovna Sixt, která na billboardech použila fotografie předsedy ODS Mirka Topolánka, porušila podle Rady pro reklamu (RPR) její etický kodex. Rada proto autopůjčovnu i média a firmy, které reklamu šíří, vyzvala, aby tuto reklamní kampaň ukončily.
zdroj: ihned.cz
Číst celý článek|Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Sixt: zakázaná reklama s Topolánkem